V našej facebookovej súťaži o dlhotrvajúci rúž nám cez stošesťdesiat fanúšikov napísalo, čo všetko sa dá stihnúť za 16 hodín …

Vybrali sme 15 najlepších slovenských inšpirácií …

Adriana Babulová Halásová

Za 16 hodín som stihla najkrajší, najúžasnejší, al zážitok môjho života- a to narodenie nášho krásneho synčeka  trvalo to presne 16 hodín, od prasknutia plodovej vody, odvozu do nemocnice, niekoľko desiatok bolestivých kontrakcii, slz, výkrikov od vyčerpania, až do okamihu, keď som držala naše krásne babetko v rukách  16 hodín bolesti ale aj neskutočného šťastia ale stalo to za to!

Iveta Ondáková

Iveta Ondáková Hlavne žena toho musí stihnút naozaj vela . Byt vzornou matkou ( ráno ranajky, detom , manželovi, sebe, samozrejme aj desiate ), super pracovníčka (utekat do práce, zvládat všetko , aj nálady svojho šéfa, myslet pri tom ako dopadnú písomky detom v škole, čo uvarit na večeru…), sexi nahodená ( vyzerat celý den dobre a večer byt obzvlát sexi ), Poobede je fajn, ked stíhame aspon tu dajakú dobrú kávičku a prehodit pár slov s dobrou kamarátkou, podvečer kontrola úloh, domácnost a možno pár riadkov dobrej knihy.Večer pohladenie a dobrú noc ….

Tatiana Heinekensr

Tatiana Heinekensr Na začiatku si ponadávam ,že je ráno, urobím si raňajky, zapnem the doors ,v kľude sa najem a idem sa učiť. A učím sa ,učím, učím, učím ,potom stresujem ako sa to idem všetko naučiť, zasa sa učím ,nadávam ,že som sa nezačala učiť skôr, začnem si nahovárať ,že sa nič nedeje, veď mám 2 pokusy, ukludním sa a idem sa najesť, potom kuknem na hodinky a začnem stresovať ,že nestíham a zasa sa učím a učím, učím, učím a s nervami v koncoch a celá v strese a panike,čo idem robiť a či to zvládnem idem spať  Proste typický deň v skúškovom období.

Paťuš Lorcan Vondy Znamenáková

Za 16 hodín postíhate tolko, kolko si my sami určime… v môj bežny den mam pocit, že den je naozaj kratky a polovičku stravim len v škole a zvyšne doma pri učeni a spaním..16 hodin je ale naozaj široký čas a som toho názoru, že dá sa toho postíhať naozaj dosť len sami musime chciet…Teraz spominam na jeden zajazd, kde sme dokazali za 16 hodin navšitivit Luxembursko a Brusel, krásne pamiatky, spoznat nových ludí, škoda že take „zajazdy“ nie su častejšie, pretože tieto pracovné dni sú skoro stále o tom istom..No Váš den (16 hodin) je naozaj len o Vás a dá sa toho postíhať rôzne, nové zažitky, prihody, krásne chvíle s najbližšími… Ja sa riadim tymto mottom: Každy deň je novy začiatok velkeho dobrodružstva a už je len na nás ako sa k tomu postavíme.. PS: A samozrejme s nejakým krásnym rúžom Dermacol je všetko krajšie :-)

Ľubka Kvietková
  1. 4 hodinové cestovanie do BA na letisko
  2. Check-in, konroly a cakanie na let
  3. Let do Francúzska na letisko Beauvais
  4. Cesta z Beauvais do Paríža ?
  5. Blúdenie najväčšou stanicou metra v Paríži – Chatelet
  6. Ubytovanie na hoteli
  7. Notre-Dame, Eiffel Tower, Louvre, Champs Elysées, most lásky, úžasná atmosféra a ďalšie krásy mesta lásky…
Jozefína Nická

Vypiť ranná voňavá káva, urobiť si prirodzený make up, ísť sa prejsť zasneženou krajinou, vyšantiť sa so psom, upiecť manželovi koláč, splniť si pracovné povinnosti, pozrieť si nekonečnú telenovelu, odbehnúť k susedke na čaj, poklebetiť, dať si relaxačnú vaňu, vynatierať sa telovým mliekom, porieť celovečerný film, dať manželovi pusu a s úsmevom ísť spať.

Dana Karaffová

16hDana Karaffová V dokonalom svete by deň začínal lahodnými raňajkami do postele, ktoré by priniesol samotný Enrique Iglesias.Pri pohľade do zrkadla by sa každá z nás na seba usmiala a povedala si, že aká je kočka. Nasleduje výber outfitu z vlastného, obrovského šatníka. Nesmú chýbať ani úchvatné lodičky vhodné na nákupný maratón a kreditka s neobmedzeným limitom-v priebehu pár hodín navštívim najvýznamnejšie európske metropoly, počnúc Londýnom a končiac Viedňou, kde zažijem tú správnu módnu horúčku. Po návrate domov sa preoblečiem do tých najexkluzívnejších šiat, aké som si kúpila a vyrazím na večeriok , usporiadaným na moju počesť. Samozrejme, realita je inakšia, a keď sa každé ráno zobúdzam, raňajky do postele ma veru nečakajú, na stanie sa módnou ikonou mi musia postačiť miestne obchoďáky a žiadne party sa ani zďaleka nekonajú. Avšak niečo stále môže ostať- pocit, že sme krásne a úsmev, ktorým obdarúvame zrkadlo a ľudí okolo
seba trvajúci viac ako 16 hodín.

Katarína Kačuriková

Za 16 hodín sa dá toho stihnúť veľa  Napríklad sa ráno krásne nalíčiť a ísť na skúšku, zo skúšky ísť na vlak, kde vám milá tetuška oznámi, že vlak mešká 60 minút a tak sa rozhodnete ísť prejsť a po 10 minútach zistíte, že ten vlak nakoniec nemešká no vy ho už nestihnete a tak čakáte ďalšiu hodinu a pol na ďalší vlak- samozrejme osobák a tak domov namiesto hodiny cestujete hodiny dve, tak to veľmi poteší  Po príchode domov však na vás na stanici čaká krásny očarujúci a usmievajúci sa mladý muž, ktorý vás pozve na nejaký drink po ťažkej skúške  A tak môžete príjemne zakončiť ťažký deň, s dobrým pocitom, že skúšku ste určite spravili.

Anna Školová Podracká

Príbeh mojich 16tich hodín – za túto dobu sa dá zvládnuť práca kozmetičky, nacúvanie do parádneho mercedesu a čakanie na políciu s vedomím že ste na vine, a nie ste, dá sa zvládnuť ísť zaplatiť odvody a vložiť peniaze na manželov účet, na ktorý som peniaze vložiť nemohla, dá sa zvládnuť aj to keď Vám nejaký posypovač vyleje soľ na čelné sklo a pokiaľ tú masť nezmyjete nevidíte absolútne nič, navyše pri osade kde sa bojíte že Vám rozoberú aj karosériu, dá sa zvládnuť príchod domov s bordelom na jedničku, kde neviete kde máte začať lebo ešte aj ten prach je nezničiteľný nehovoriac o všetkom ostatnom, dá sa zvládnuť nečakaná návšteva a choré dieťa ktoré sa od horúčky trasie ako osika a musíme bežať do nemocnice, v celku jeden úžasný deň sa dá zvládnuť, ktorý som síce zvládla, ale naozaj taký deň nikomu neprajem.

Martula Hanusová

za 16 hodín obriadim domácnosť, deti a manžela a v počas práce obídem klientov za rozlohe 100km2  ked je žena dobrá organizátorka, vsetko sa dá stihnúť a večer sa ešte usmievať , že pekný den za nami.

Silvi Ilko

V realite mojich 16 hodín vyzerá počas skúškového veľmi biedne, aj keď musím povedať, že keď som pod stresom tak som veľmi produktívna, vtedy človek stíha aj to čo nechce  Ale teším sa kedy už toto šialenstvo skončí a vtedy budem minimálne 16 hodín spať pokojným spánkom. A keď zmiznú moje kruhy pod očami, konečne stretnem môj najzlatší poklad ! Mimka ! a spoločne budeme ,,zabíjať“ čas šľapaním snehu po Košiciach (keďže som sa v poslednom čase nestrieskala na žiadnom ľade a potrebujem si dať čiarku za január) a popri tom nás pravdepodobne zláka nejaký ten výklad a zase ostaneme bez peňazí, ale aspoň s novými outfitmi! (A ani nehovorím, že k tým by sa určite hodil rúž nejakého skvostného odtieňu,taký nech svietime aj v noci! :P) Takže sa na to už teraz teším.

Anka Kukučková

Za 16 hodin se da stihnout svatba, kde je vydrz rtenky nutnosti. Od vstavani, liceni, zkraslovani, libani celeho pribuzenstva, obrad, profesionalni foceni a nakonec vecerni zabava. A najit rtenku, ktera tohle vsechno zvladne je teda velka fuska! Zatim jsem takovou neobjevila a doufam, ze Dermacol bude tou spravnou volbou.

Luci Husi Budac

Porodiť dieťa, trošičku si potom oddýchnuť a prvý krát sa k sebe túliť. Napriklad.

Andrea Nakatová

Tak môj reálny príbeh za posledných 16 hodín  Začalo to polnocou 00:00 kedy som ešte dobaľovala môj kufor, dávala si sprchu a kratulinký spánok. Po vypnutí budíka 5:00 sa začal môj ďalší dobrodružný deň. Ranná káva ako začiatok každého môjho dňa, maake up a vyráža sa. Trošku problém s mojím 26kilovým kufrom a veľkou príručnou batožinou, ale sedím v metre a ide sa na letisko. Po kontrole, kedy som musela robiť explosion test, hneď ma aj prebralo, začali nákupy v duty shopoch, meškanie 40minút nášho lietadla a už nastupujeme v Dortmunde 8:25. Príchod do Budapešti o 10:20, čakanie na transfer a hor sa do Košíc. Tak už len stihnúť vlak a som v mojom milovanom mestešku Prešov, po 2 Mesiacoch. Konečne s mojou rodinou a kamarátmi, krásne momenty. Precestovala som 1300km, užívam si naše počasie a sneh. Aj to sa dá stihnúť za 16hodín, teším sa na ďalších 16hodín, ktoré strávim doma  Myslím si, že 16hodinová rtenka by sa mi hodila na moje cesty ako vyšitá.

Katarina Svitkova

ráno vstať z postel v prvom rade:) potom dobudiť dieťa prváčku do školy ktorá nerada vstáva to dá svoju námahu:) zaniesť do školy dať si raňajky upratať si ked si aj rozhádžem spraviť si obed aby som neumrela od hladu:) odhádzať kopec snehu ktorý nás ráno vždy prekvapí:) potom znova si dieťa vyzdzvihnúť zo školy zaniesť na krúžok počkať kým si to tam odspieva:) a frkať domov zase robiť ulohy z drobcom dať si po úlohách zaslúženú kávu sem tam kopce žehlenia  večera,venovať sa zase dieťaťu:) a potom už snád aj telka a film a spááánok to by mi akurát vydržal ten super rúž celí deň aspoň by som pri tom všetkom zhone ešte aj dobre vyzerala no nie?

A čo všetko stihnete za 16 hodín vy?
Podeľte sa tiež o svoje skúsenosti s dlhotrvajúcou farbou 16H LIP COLOUR.